EUROSYNC Bányakezelő szoftver

 

Komplett nagyvállalati szoftver és hardvercsomag egy teljesen automatizált, érintés és ember-mentes bányakiszolgáló rendszer, automatizált töltési, beléptetési és adminisztrációs modulokkal.

 

Cél: EuroSync QMS célja a bányában a rakodási folyamatok felgyorsítása mellett a költséghatékony termelés és a biztonságos fuvarkezelés megvalósítása a tulajdonosi értékek vagyonbiztonsága és a munkabiztonság érdekében.

 

BIZTONSÁG: vagyonbiztonság – előre tervezett feladatok – lecsökkenő humán-költségek

HATÉKONYSÁG: felgyorsuló szolgáltatás – pontos elszámolás a felek között – csökkenő üzemi költségek (pl. üzemanyag)

SEBESSÉG: lecsökkenő állásidők (sorban állás, rakodás) – felgyorsuló rakodás

PANASZOK ELKERÜLÉSE: még pontosabb és gyorsabb elszámolás és készletek

ÁTLÁTHATÓSÁG: a teljes folyamat valós időben átlátható és követhető – minden adat tárolásra kerül és vissza-ellenőrizhető

MEGTAKARÍTÁSOK: kiküszöböli az emberi tényezőt a zárt és ellenőrzött kiadási folyamatban, növeli a vagyonbiztonságot és a kizárja hibák lehetőségét, csökkenti a veszteségeket

JOGI MEGFELELÉS: az anyagok kiadása és kezelése a hatósági és jogi követelményeknek megfelelően
 

Hogyan?

  • Automatizált dokumentáció, belépési feladatok és rakodási folyamat
  • Gyors kiszolgálás a beérkező ügyfelek/teherautók számára és pontos kiszolgálás
  • Belső fuvarfeladatok és folyamatok kezelése
  • Integrált és valós idejű adatkezelés a tulajdonosok és a menedzserek számára, valamint az ERP rendszerbe (akár okostelefonra is)
  • Forgalomirányítás és szervezés – homogenizáció
  • Érintésmentes kiszolgálás – nincs emberi tényező és hiba
  • Pontos és optimalizált be- és kirakodás

A moduláris felépítés célja és előnyei

  • A vállalat méretétől és a szolgáltatás módjától függően csak a helyi folyamatokhoz szükséges modult kell használni – rendkívül költséghatékony
  • Könnyen és gyorsan létrehozható és testre szabható egyéni igények – gazdaságos és gyors megvalósítás
  • A nem használt funkciók azonnal bekapcsolhatók, így gyorsan és alacsony költséggel bővíthetőek.
  • Könnyen ellenőrizhető és kezelhető
  • Átfogja és kezeli a teljes logisztikai folyamatot, nincs lehetőség a rendszer megkerülésére vagy visszaélésére.
  • Alkalmazható a meglévő infrastruktúrához (kamerarendszer, beléptető rendszer, hídmérlegek, sorompók stb.).
  • Könnyen megtanulható és használható
  • Angol, magyar és többnyelvű üzemeltetői változatban

Click Here And Start Typing

  •     Előregisztrációs modul (meglévő ügyfeleknek).
  •     Ügyfélfiók
  •     Adatbázisok
    •         Járművek, gépkocsivezető anyagok, szerződések
    •         Ügyféladatbázis-import ERP-ből
    •         Anyagok, árak importálása ERP-ből
  •     Fuvarfeladat rögzítése
  •     Vevő tiltása
  •     Weben és okostelefonon is

Vevő:

  •     Járművek, gépkocsivezetők, rendszámok, szerződések, anyagok és árak regisztrálása
  •     1-7 napra előre regisztrálja a fuvarokat a Megrendelő vagy Szállító
  •     Igényelt anyagok foglalása
  •     Visszajelzés a zsúfolt időszakokról (fuvarok időzítése)
  •     Visszajelzés a teljesített fuvarokról (ÉEKÁER zárása)

Bányatulajdonos:

  •     Lehetőség a rakodó kapacitás tervezésére
  •     Visszajelzés és foglalás a készletekre vonatkozóan
  •     Termelés előrejelzés (mely anyag lesz/nem lesz)
  •     Teljesen automatikus, érintés-mentes kiszolgálás
     
  •     Egyszerű beléptetés RFID kártyákkal vagy WebApp segítségével SMS kódokkal
  •     Járműfelismerés (kamera, kód, RFID)
  •     Automata tárázás
  •     Útvonalirányítás, behívás rakodáshoz, forgalom-nyilvántartás
  •     Automata mérés
  •     Kiléptetés automatikusan

 

Teljesen automata forgalomirányító modul

  •     A teljes bejövő és kimenő forgalom ellenőrzése
  •     Forgalomirányító lámpákkal
  •     Automata sorompókkal
  •     Induktív hurkokkal és infravörös szenzorokkal

Jármű-felismerés

  •     Rendszám alapján kamerákkal
  •     RFID kártyákkal
  •     Sofőr SMS kód
  •     Sofőr PIN
  •     Automata EKÁER/Adó kalkuláció és kezelés
  •     Adatszinkron vevői ERP rendszerrel
    •         Fuvaradatok
    •         Időszakos tárolás és adatkezelés
    •         Fuvaradatok visszatöltése vállalati ERP rendszerbe
    •         GDPR megfelelés – Adattörlés
  •     Szállítási dokumentáció
    •         Szállítólevelek
      •             Nyomtatott vagy
      •             pdf formátumban, automatikusan email-ben kiküldött változat
  •     Fotók készítése és archiválás a be- és kilépő fuvarokról

Rendszer csatlakozása más vállalati IT rendszerekhez

  •     Adóhivatal (EKÁER) és egyéb intézményi kapcsolatok (hulladékgazdálkodási jelentés, stb.)
  •     Automatikus EKÁER ügyintézés
  •     Vevői vállalatirányítási (ERP) rendszer kapcsolat – élő szinkronizálás
  •     Külső vezérlő PLC kapcsolatok
  •     Automatikus belépés emberi közreműködés nélkül
    •         Nincs emberi igény és elvesztett idő a megállással
    •         Beregisztrál fuvarfeladat ellenőrzése/jóváhagyása/kiválasztása
    •         A forgalmi- és biztonsági szabályoknak megfelelően
  •     Automata járműfelismerés
    •         Jármű rendszám alapján kamerával
    •         RFID kártyával
    •         Regisztrációkor kiküldött SMS kóddal
  •     Automata Tára/Összes mérés
  •     Beépített Interkom telefon segítség-kéréshez
  •     A leggyorsabb be- és kilépés a bányához
  •     Különböző felismerő rendszerek alkalmazása (egyedi belépés, vegyes, kivétel-kezelés)