- Topcon gépvezérlés
- Kenéstechnika
- Mérlegtechnika
- Munkabiztonság
- Szoftverek
- Cégünkről
Alkalmazások:
Ha silójárművek, billenőplatósok, dömperek és szemeteskocsik tartalmát kell mérni, akkor az építőipari mérleg a megfelelő megoldás. A szerkezet fixen kapcsolódik a mérőcellákhoz. Ezeket a teherautó vázára szerelik. 4-16 mérőcella telepíthető, mérettől függően.
Az LCD súlykijelző (mérőterminál) és a szállítólevél-nyomtató a vezetőfülkében vagy a kezelőpanelen található.
Az eredmény: több értékesítés, megtakarítás az utazási költségeken és a járműpark hatékonyabb kihasználása.
Az EuroScale többek között járművekre szerelt mérlegelési és azonosítási termékeket és megoldásokat fejleszt, gyárt és forgalmaz.
A gyakran a mobilmérleg kulcsszó alá is besorolt termékeink egy adott alkalmazásra jelentenek megoldást. Ezek súlymérő és azonosító rendszerek járművekhez, a kis gépektől a nagy, többtengelyes teherautókig.
Az alkalmazások sokfélesége korlátlan, ezért a felhasználási hatékonyság maximalizálása érdekében szívesen személyre szabjuk termékeinket az Ön alkalmazásához (költség-haszon számítás). Technikusaink és mérnökeink örömmel válaszolnak az Ön kihívásaira.
Felépítmény mérés megoldásaink:
Műszaki alapfeltételek
1. A jármű mérőrendszere
A dinamikus mérlegelési és RFID-azonosító rendszer telepítéséhez ismerni kell a teherautó emelőszerkezet geometriáját és az emelő állapotát. Szükség lehet a telepítés módjának elfogadására (az érzékelő elhelyezése, felszerelése a rakománycellák elhelyezése) az egyes emelőtípusokhoz vagy emelőtípusokhoz.
Ehhez ismerni kell minden használt tehergépkocsit és emelőkar-típust, amelyet át kell építeni.
A különböző emelőtípusok és emelőhátfalak félesége szerint, a felépítmény átépítéséhez egy beépítési sémát dolgozhatunk ki, a felépítménygyártó céggel együtt, az eseti ráfordítások meghatározásához.
Általánosságban elmondható, hogy a használt teherautókra történő felszerelés a legköltségesebb módszer a következőkhöz képest az új járműre történő felszereléshez képest, mivel az emelőt teljesen át kell dolgozni.
Olcsóbb lehet új járművet vásárolni, amelyet már előkészítettek a mérlegelésre és az emelőhátfal gyártójának jóváhagyásával.
2. A jármű emelőszerkezetének átépítése a mérőrendszer beépítéséhez
Járművek és a megkívánt mérési módszerek figyelembe vételével és ettől függően minden egyes emelőkarra (típusra) ki lehet dolgozni egy módszert az emelőhátfal átépítésére és a szükséges alkatrészek beszerelésére.
A beépítésre vonatkozó példákat és alapelveket lásd külön dokumentumban. (KWS DYWA beépítési elve).
A mérésnek több technikai megoldása lehet:
Edényzet mérése közvetlenül az emelőkaron – külön-külön mérhetőek az edények
A teljes felépítmény mérése – az ürítés után mérhető meg a beöntött össze hulladék tömege
3. A mérlegrendszer kalibrálása (opcióban hitelesítése)
A DYWA2 dinamikus mérőrendszert a telepítés befejezése után kalibrálni szükséges. A DYWA2 beállításához ismert tömegű etalonsúlyokra van szükség.
Általában 10 kg-os etalonokat használnak, amelyek az EU „tesztsúlyok” határértékeire vannak kalibrálva. Jellemzően körülbelül 60 db etalon szükséges.
A mérleg kalibrálása/beállítása „teach-in” módszerrel történik, több mérési feladattal. A hitelesített , (kereskedelmi forgalomba hozatalra engedélyezett) rendszerekhez 100-300 mérlegelést és ürítési folyamatot kell elvégezni járművenként. Ezért hulladékgyűjtőket kell használni, amelyeket később az ügyfél is használni fog. Ezeket üresen kell rendelkezésre bocsátani, hogy a mérleg pontossága megfeleljen a határértékeknek.
A mérleg kalibrációja, beállítása (és hitelesítése) 1-3 napot is igénybe vehet a beszerelést követően!
A mérlegek kalibrálását (vagy hitelesítését) 2 évente meg kell ismételni a Kormányhivatal metrológiai osztályának közreműködésével.